Aktualności
Kampania Beskidzkie „To się wyCHRUPie!”

Beskidzkie wystartowały z kampanią “To się wyCHRUPie!” w której pokazują, że każde wyzwanie czy przeszkodę napotykaną na co dzień, można “wychrupać” znanymi słonymi przekąskami, które zawsze ma się przy sobie.
Twarzami kampanii jest znana grupa twórców internetowych – ekipa 6IXTEEN. Adrianna, Vanessa, Wiktoria, Kamil, Kuba oraz Kacper stworzyli paczkę Beskidzkich, a ich sposoby na wyCHRUPanie problemów można śledzić na kanałach społecznościowych.
Wszystkie działania odbywają się w digitalu na kontach twórców oraz marki.
Czytaj więcej
Aksam dołączył do SEDEX
Z radością informujemy, że firma Aksam została członkiem SEDEX, potwierdzając tym samym nasze zaangażowanie w etyczne i odpowiedzialne praktyki
CzytajPomoc dla przemysłu energochłonnego związana z cenami gazu ziemnego i energii elektrycznej w 2024 r.
Jako odpowiedzialny producent, od zawsze priorytetem są dla nas kwestie zrównoważonego rozwoju. Inwestycje w OZE i efektywność energetyczną są
CzytajPikantna nowość od Beskidzkie
Beskidzkie Paluszki o smaku chili limonka to idealna propozycja dla każdego, kto kocha ostre smaki. Połączenie ostrej papryczki chili z orzeźwiaj
Czytaj