Specjalista/ka ds. Sprzedaży eksportowej
Stanowisko
Specjalista/ka ds. Sprzedaży eksportowej
Twój zakres obowiązków
- Bieżąca obsługa kontrahentów eksportowych
- Tworzenie ofert handlowych, dokumentów sprzedażowych i dbanie o jej prawidłowy obieg
- Obsługa zagranicznych transakcji handlowych oraz zarządzanie procesem wysyłek eksportowych
- Budowanie i utrzymywanie kontaktów handlowych
- Współpraca z innymi działami w celu terminowej realizacji zamówień (produkcja, zaopatrzenie, logistyka, kontrola jakości)
- Delegacje – wyjazdy za granicę ( 3-4 razy w roku )
- Udział w targach i wystawach branżowych, dokonywanie prezentacji firmy i produktów
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
- Chęć do pracy i umiejętność pracy w zespole oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Dobra organizacja pracy i umiejętności handlowe
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność, poczucie humoru
Oferujemy
- Przeszkolenie do pracy na stanowisku
- Dużą dawkę wiedzy i możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dynamicznym, nastawionym na współpracę zespole
- Stacjonarną pracę w siedzibie Firmy Aksam
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport, ZFŚS, comiesięczny deputat produktowy, pikniki integracyjne dla pracowników i ich rodzin)
- Motywacyjne wynagrodzenie: podstawa + premia sprzedażowa