Specjalista/ka ds. Sprzedaży eksportowej

Wróć do ofert
Stanowisko

Specjalista/ka ds. Sprzedaży eksportowej

Dział - Handlowy
Lokalizacja - Osiek

Twój zakres obowiązków

  • Bieżąca obsługa kontrahentów eksportowych
  • Tworzenie ofert handlowych, dokumentów sprzedażowych i dbanie o jej prawidłowy obieg
  • Obsługa zagranicznych transakcji handlowych oraz zarządzanie procesem wysyłek eksportowych
  • Budowanie i utrzymywanie kontaktów handlowych
  • Współpraca z innymi działami w celu terminowej realizacji zamówień (produkcja, zaopatrzenie, logistyka, kontrola jakości)
  • Delegacje – wyjazdy za granicę ( 3-4 razy w roku )
  • Udział w targach i wystawach branżowych, dokonywanie prezentacji firmy i produktów

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
  • Chęć do pracy i umiejętność pracy w zespole oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Dobra organizacja pracy i umiejętności handlowe
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność, poczucie humoru

Oferujemy

  • Przeszkolenie do pracy na stanowisku
  • Dużą dawkę wiedzy i możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dynamicznym, nastawionym na współpracę zespole
  • Stacjonarną pracę w siedzibie Firmy Aksam
  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport, ZFŚS, comiesięczny deputat produktowy, pikniki integracyjne dla pracowników i ich rodzin)
  • Motywacyjne wynagrodzenie: podstawa + premia sprzedażowa

Jesteś zainteresowany?