Specjalista/ka ds. Marketingu
Stanowisko
Specjalista/ka ds. Marketingu
Twój zakres obowiązków
- Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej zgodnie z założonym budżetem
- Projektowanie kampanii nastawionych na pozyskiwanie nowych Klientów B2C w kanałach on-line i social media
- Research influencerów do kampanii
- Wsparcie przy przygotowaniu i realizacji kampanii z udziałem influencerów
- Kosztorysowanie i monitorowanie przebiegu projektów oraz ich bieżącą optymalizacja
- Opracowywanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów marketingowych i ich dystrybucją
- Analiza rynku w oparciu o badania Nielsen
- Współorganizacja i udział w eventach czy targach branżowych
Wymagania
- Udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość narzędzi marketingowych
- Umiejętność planowania i organizacji działań marketingowych
- Myślenie analityczne oraz zdolność interpretacji danych i podejmowania decyzji opartych na danych
- Samodzielność
- Wiedza o kanałach społecznościowych takich jak Instagram, TikTok, YouTube i Facebook
- Umiejętności wychodzenia z inicjatywą i proponowania rozwiązań
- Doskonałe zdolności komunikacyjne, interpersonalne i organizacyjne
- Zorientowanie na cel i pozytywne nastawienie
- Kreatywność oraz zdolność myślenia „out of the box”
Mile widziane:
- Doświadczenie w podobnej branży
- Wykształcenie wyższe kierunkowe
- Znajomość języka angielskiego
- Znajomość MS Office w stopniu bardzo dobrym
Oferujemy
- Przeszkolenie do pracy
- Dużą dawkę wiedzy i możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dynamicznym, nastawionym na współpracę zespole
- Stacjonarną pracę w siedzibie Firmy Aksam
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport, ZFŚS, comiesięczny deputat produktowy, pikniki integracyjne dla pracowników i ich rodzin)